TurboTronic TT-VS180 oranje, zilver

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de TurboTronic TT-VS180 oranje, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

i***@t********* 24-11-2023

Hulpstukken onbruikbaar

Opladen gaat makelijk, batterijduur goed en zuigkracht is regelbaar. Het woud van hulpstukken en zuigmonden is echter voor het grootste deel onbruikbaar omdat er drie verschillende soorten aansluitingen zijn.

Pluspunten

• zuigkracht
  • batterij

Minpunten

• zuigmonden sluiten niet aan
  • slechte gebruiksaanwijzing

w*********@g******** 09-08-2022
Geschreven voor: TurboTronic TT-VS180

PRODUCT is handig als hij het doet. Maar mijn 2 exemplaren konden niet opgeladen worden.

J van den Berk 25-05-2020

Erg handige stofzuiger voor gladde vloer laagpolige tapijten

Ik vind hem erg handig heeft een goede zuigkracht en is erg licht. Daar ik overal laminaat heb is deze erg prettig in gebruik. Makkelijk op te bergen aan de oplader aan de muur. Stofcilinder makkelijk schoon te maken of af te spoelen. Heb je overal vloerbedekking is deze niet zo geschikt. Reserve onderdelen zijn verkrijgbaar bij TurboTronic firma.

Pluspunten

• Licht
  • zeer geschikt voor laminaat en tegelvloer
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• onderdelen alleen in Duitsland